Evidence 101

EVIDENCE 101...Wherever you go, there you are...







Sunday, September 14, 2014

Garden of the Fish

Hello!

Hello! How are things going?

Good, good. Just mowing the lawn.

I see. I should do mine.

Designing a new garden?

Yeah.

I like what you did over there. The stones and wall, the steps. It's really nice.

Thank you. I still have to find some plants next year for that garden.

I bet it will be nice. What are you making today?

A flower garden.

Oh. Have a good day!

It's always nice to have feedback from your neighbors telling you in an indirect way that your garden looks like shit.

Yes. It didn't look like much yesterday. It now looks like an odd displacement of flowers or a place where we buried our pet fish. I have visions of grand gardens in my head. But because of my budget, I cannot bring it to fruition yet. It is a work in progress.

Bug wanted to honor Otis and so we call it Otis's garden because he used to go out to this spot and roll, lay in the sun, and bask. Someday, it will be magnificent.




It was my birthday yesterday. One more step closer to 50, yet I am holding on to being closer to 45.

After arriving home from a trip to town, I was greeted by Bug.

Mom, wanna fight?

Ha. No. It's my birthday.

Mom, that's what I'm talking about. Come on. I wanna fight you. You have a lot of spankings this year and we can get it done by fighting.

She punched me a couple times trying to rile me up.

How many people do you know who "box", "kick", and street fight for their birthday spankings?

Yes, we are a warped type of family...the two of us...and MOOSE! He joined in. Sometimes I wish we hadn't taught him to attack someone if they were attacking us. Two against one.

Of course. I won. Duh.

10 comments:

Well Seasoned Fool said...

You are older, so you know how to cheat. Happy birthday, anyway.

Momma Fargo said...

Cheat? Hah! It's called skill. :)

Old NFO said...

Hippo Birdie to Ewe and many more... And if you ain't cheating your're not trying... :-)

Momma Fargo said...

LOL. Didn't anyone ever tell you guys that cheaters never win? I may cheat on the street in a uniform because the good guys have to win, but with my daughter...sigh...there are rules. :)

Momma Fargo said...

Thanks for all the birthday wishes!

Ms. A said...

Happy (yesterday) Birthday!

MrGarabaldi said...

Hey Momma Fargo,

Happy B'day!!!!! I can sing the happy Birthday song for you if you want........?
for somebody approaching the half century mark like me..I refuse to accept it....I am *me* not an old person. Let me get my crayons and cartoons out:)

Commchick said...

Happy belated birthday from someone who has made it through the big 5-0. It's not so bad.

RussianBear said...

Happy Belated Birthday.

The long distance runs just get longer from here on out. Can't miss any more.

"One Step At A Time"

Momma Fargo said...

Thanks for all the birthday wishes!